Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

Σαν μαγεμένο το μυαλό μου φτερουγίζει

Έχει πολλές μέρες να γράψω κάτι. Ήρτα που τη Κύπρο τζιαι έμπηκα αμέσως σε κατάσταση εξετστικής, να αναπληρώσω εργαστήρια, να παραδώσω αναφορές, εργασίες, λλίο δκιάβασμα τζιαι γι' αυτό άμα έχω ελεύθερο χρόνο τζοιμούμαι. Το σπίτι εν λέshι, ασυγύριστο, η βούρνα εν γεμάτη, τα ρούχα εν η τρίτη μέρα που εν πας το ττέλι τζιαι αύριο γράφω το πρώτο μου μάθημα. Κατά τα άλλα είμαι καλά!
Τούντες 2-3 τελευταίες εφτομάες εν εγίνηκεν τζιαι τίποτε πολλά σημαντικό. Same old shit. Το μόνο αξιοσημείωτο(?!) είναι το ότι επήα στο Σάκη, που είχε party η σχολή μου. Ναι επήα στο Σάκη τζιαι όι μόνο επήα, αλλά εάρεσε μου θέμα. Καλά ο Σάκης εν μεγάλος! Τζιαι είχε τζιαι μια φάσουσα γυναίκες να παουρίζουν πουκάτω.
Εψές, μετά που πολλή τζιαιρό, εγνώρισα μια κορούα που μου ετράβησε το ενδιαφέρον. Σοβαρή, μετρημένη, με άποψη τζιαι ευχάριστη παρέα. Οι παραπάνω μιτσιές που γνωρίζω εν αππομένες τζιαι τέλια μωρά. Τούτη ήταν διαφορετικη.


3 σχόλια:

Neerie είπε...

εκουρεύτηκες?
:)

Πρασινη νεραιδα είπε...

μολις γυρισα απο σταρμπακς ληδρας.
διπλα μου εδινε παραγγελια ο θηβαιος...

Μόχα είπε...

Εσκέφτουμουν το σοβαρά ρε Neerie, αλλά η κωμότρια μου είπεν μου ότι εν μου τα κόφκει γιατί εν θα τα χτενίζω τζιαι εννά 'μαι όπως το κκιλίντζιρο τζιαι επίστικα;p

Νεράιδα επέτυχα τον τζιαι 'γω μια φορά στο αεροδρόμιο. Έμαθα το ότι ήταν Κύπρο, έπαιξεν τζιαι στο χωρκό μου;p