Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010

Steve Urkel!

Καρναβάλια, ούλλοι έξω τζιαι εγώ σπίτι να δκιαβάζω. Να προσπαθώ τουλάχιστο. Εν τζιαι εν ότι επηρεάζει με που εν οι άλλοι έξω, απλά εβαρέθηκα, θέλω να τελιώνω, να χαλαρώσω, να περάσω 2-3 μέρες πας το κρεβάτι να φέρω το νου μου. Αρέσκουν μου τζιαι τα καρναβάλια τζιαι χάνω τα για δεύτερη σερί χρονιά λόγω εξεταστικής. Έχει που το δεύτερο έτος που επήα Πάτρα δηλαδή να κάμω καρναβάλια, να ντυθώ ξέρω ΄γω. Τζιαι περνά μου θέμα.
Το top ντύσιμο μου έκαμα το όταν ήμουν πρώτη Λυκείου. Εγώ με ένα φίλο μου επήαμε στο party που εκάμναν οι τελειόφοιτοι ντυμένοι Steve Urkel. Είμασταν πολλά δυνατοί όμως, όι μαλακίες. Εφόρουν καρό παντελόνι καφέ διπλομένο να φαίνουνται οι κλάτσες κουμπομένο στο αρφάλι, καρό πουκάμισο χρωματιστό κουμπομένο ως πάνω, τιράντες, γυαλιά όπως τζείνα που εφόρεν στην σειρά που είχε η μάνα μου που τα νιάτα της, το μαλλί εχτένισα το καππούα τζιαι εφόρισα τζιαι ρόπα της χημείας όπως εφόρεν σε καμπόσα επεισόδια. Εκάμαμεν TON πανικό, αλλά στο διαγωνισμό εβάλαν μας δεύτερους γιατί έπρεπε να φκάλουν κάποιον της ηλικίας τους τζιαι καλά τζιαι εφκάλαν μιαν που ήταν ντυμένη Αφροδίτη μίshη μου, αρχαία θεά με ένα άσπρο φόρεμα.
Πρώτη λυκείου. Ακούεται μου τοοοόσο μακρινό. Εν το μεταξύ το καλοτζιαίρι εννά κλείσω τα 24 τζιαι ακούεται μου πολλά μεγάλο νούμερο. Το 23 ας πούμε ακούεται μου ωραία. Το 24 εν μου κάθεται. Κάμνει μου κάτι σαν ένα νοητό όριο που πρέπει να αρκέψω να σοβαρεύκουμε τζιαι εγώ εν είμαι έτοιμος ακόμα νομίζω;p Κρίση ηλικίας που τα 23 μου, τι να πώ?
Συνήθως άμα εν εξεταστική, γράφω πιο συχνά απ' ότι τις υπόλοιπες περίοδους. Σε τούντην εξεταστική εν έγινε κάτι τέτοιο εν ξέρω γιατί. Τζιαι γενικά που τα blog που παρακολουθώ, έχω την εντύπωση ότι εν ππεμένη η κίνηση στις δημοσιεύσεις το τελευταίο τζιαιρό, εν ξέρω αν εν η ιδέα μου.
Άτε πάω να δκιαβάσω αλλό λλίο τζιαι να πέσω. Καλά να περάσετε!! Εν τζιαι του Βαλεντίνου άυριο, τωρά το σκέφτηκα. Να ζήσετε όσοι γιορτάζετε! Πέρσι εγώ έκαμα τραπέζι του Κλέφτη τζιαι σάμπου τζιαι φέτος εν πολλά πιθανό να γίνει το ίδιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: