Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Αν έρθεις. μην αργείς!

Κατά κάποιον τρόπο τούτο το blog εν συνυφασμένο με τη ζωή μου. Τις τελευταίες δκυο εφτομάες εν κάμνω απολύτος τίποτε οπόταν εν γράφω τίποτε. Εανακάλυψα την ταshινόπιτα πάλε!
Eν κάνει είμαι τζιαι άρρωστος. Πρίshουνται οι αμυγδαλές μου, ξιπρίshουνται, ξαναπρίshουνται. Εν ξέρω τι σκατά. Εψές εν με αφήκαν να τζοιμηθώ. Υπερβάλω α? Οκ sorry! Εν με αφήκαν να τζοιμηθώ καλά. Γιατί αν κάμνω κάτι τούτες τις τελευταίες δκυο εφτομάες, είναι να τζοιμούμαι. Είχε πολλή τζιαιρό να κάμω τούτη την τέλια άχρηστη φοιτητική ζωή. Επήεν καλά η εξεταστική οπόταν εδικαιούμουν διακοπές. Ξόπασχα θα ξαναγίνω επιμελής.
Τέλος της εφτομάς πάω Κύπρο. Πάντα το ίδιο πράμα. Πιάννει με ένας καμός να πάω τζιαι μετά που λλίες μέρες βαρκούμαι τζιαι γυρεύκω το σπίτι μου. Πέρσι οι διακοπές του Πάσχα ήταν άshημες. Φέτος τα άshημα ήρταν πριν το Πάσχα. Η μαλακία είναι πως τωρά εν που εννά καταλάβω καλά ίνταμπου έγινε.
Εψές επήα στο Χαρούλη. Εξαναείδα τον πριν δκυο χρόνια πάλε στο Σταυρό του Νότου, αλλά τωρά ήταν ακόμα καλύτερος τζιαι σαφώς πιο ώριμος. Απίστευτη φωνή!
Αρέσαν μου πολλά οι ενορχηστρώσεις. Τζιαμέ που είχες το λαούτο τζιαι τα πνευστά να διούν ένα πιο παραδοσιακό τόνο, έρκετουν η ηλεκτρική τζιαι απογείωνεν τα κομμάθκια. Γενικά εαρέσαν μου οι μουσικοί. Το μπάσο ήταν πολλά καλό, όπως τζιαι τα πνευστά, έπαιζεν πίπιζα σε κάποια κομμάθκια τζιαι στα τύμπανα ο Πάνος Τόλιος. Λλίοι τζιαι καλοί.
Θυμούμαι το Χαρούλη είχα τον δει σε ένα Στην υγειά μας αφιερωμένο στο Μικρούτσικο. Είχεν πει 2 τραούδκια τζιαι έκαμεν μου πολλήν εντύπωση. Τούτο τζιαι τούτο. Βάση των βίντεο πρέπει να ήταν κάπου στο 2007. Εν θυμούμαι αν ο Χειμωνανθός έφκηκεν πριν η μετά, αλλά σίουρα έλιωσα το τζείνο το CD! To νέο του CD εννά φκεί τούντο τζιαιρό τζιαι λαλεί κάποια τραγούδια στην παράσταση.
Α! στο κοινό ήταν ο Φάμελλος τζιαι ο Κώστας Παρίσης που τα Υπόγεια Ρεύματα τζιαι εφκήκαν τζιαι είπαν που ένα τραγούδι. Είχαμε τζιαι τα τυχερά μας.


7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μα κόμα είσαι άρρωστος?! περαστικά

Πολλά σπουδαία φωνή- ο Χαρούλης
Εν μες το πρόγραμμαν μου (εν έτυχε να πάω ποττέ σε live του) .

Κύπρον α? .. Εν η πιο ωραία εποχή τωρά για Κύπρον..εντζόι

Πρασινάδα είπε...

Πάλε ζηλεύκω!!! Εν να έρτει μια μέρα που θα μετακομίσω Κύπρο τζαι θα έρκουμαι ραντομλι Αθήνα για τριήμερα. Αλλά αντί οπως τον κάθε Κυπραίο που έρκετε για Ρεμους τζαι Πλούταρχους, εγω εν να έρκουμαι για τον Χαρούλη κτλ.

Καλή εβδομάδα!

Ουφ! είπε...

πρασινάδα να πηγαίνουμε μαζί :-)

περαστικά Μόχα :-)

θα πάεις στον Παυλίδη; Λευκωσία μετά το Πάσχα (όλο Λευκωσία γκρρρ)

Μόχα είπε...

Αφού ρε Μαθητούδι τούτος ο τζιαιρός εν βρίσκει τα ίshια του, επέλλανεν μας.
Τελευταίο ΠΣ το επόμενο για Χαρούλη!
Μετά που επήαμε δίπλα στο club επαίξαν το Again που Archive τζιαι εθυμήθηκασε.

Τζιαι εγώ ζηλεύκω σε Πρασινάδα που είσαι στην Αμερική!
Νομίζω ότι ο κύριος λόγος που αγαπώ τόσο την Αθήνα εν το ότι δαμέσα συμβαίνουν τα πάντα που τη μουσική που μου αρέσκει.

Εγώ είμαι πιο μακριά που την Λευκωσία απ' ότι εσύ οπόταν δεν ξέρω. Δεν το αποκλείω όμως.

Ανώνυμος είπε...

:)
Ελπίζω να τα καταφέρω να πάω τζιαι να μεν ακυρωθεί (πάλε) τζιαι τούτη η έξοδος (τελευταίαν στιγμή).

@Ουφ τζιαι Πρασινάδα : Να ρκεστε κορούδες, θα παρέχω στέγη αν χρειαστεί :D

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=ibQJORrhKyQ

Μόχα είπε...

Εγώ έφκαλα video μετά που ετραγούδησεν ο Φάμελλος;p