Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Σπασμένο



Επήαμε εκδρομούλα σήμερα στη λίμνη Βουλιαγμένης. Εν έξερα βέβαια ότι υπάρχει κάτι τέτοιο, αλλά το έμαθα ένεκα του Red Bull Cliff Diving. Ωραίος τόπος, νομίζω εννά ξαναπάμε.

Έχω τζιαι την εντύπωση ότι το καλοτζιαίρι τελικά ήρτεν. Δεν παίρνω τζιαι όρκο βέβαια γιατί ο τζιαιρός επέλλανεν τέλια.




Γκρίζα και θλιμμένη μια βροχή και
έπεφτε και σου 'μοιαζε πολύ και
έφυγε και μ' άφησε βρεγμένο
στέγνωσε και μ' άφησε σπασμένο
Θρύψαλα τα λόγια που σωπαίνω
θρυμματίζω σύννεφα βαριά για
να με δει ο καθρέφτης μου σπασμένο

Το κορίτσι που 'θελα κοντά μου
φύτεψε μια τρύπα στη καρδιά μου
μέσα από το στήθος το ανοιγμένο
βγαίνει το τραγούδι μου σπασμένο
κάθε σου ματιά χαραγματιά και
κάθε χάδι σου τραυματισμένο
μες στα δάκτυλα σου μια φωτιά και
ένα ρόδι κόκκινο σπασμένο

2 σχόλια:

Ουφ! είπε...

αχ ίντα καλά!!! το ήξερα πάντα ότι υπάρχει αλλά δεν πήγα ποτέ :/

Μόχα είπε...

Αυτά είναι λάθη!!;p