Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Βόρτος!

Τον τζιαιρό τον προεισαγωγικών, η μάνα μου εβούραν με συνέχεια που πίσω τζιαι ετάιζε με τζιαι επότιζε με, ότι φαγιά θέλω κ.ο.κ. Έπρεπε να τρώει καλά το μωρό για να μπόρει να δκιαβάζει. Νομίζω τούτο το πράμα έμπηκε στο υποσυνείδητο μου τζιαι όποτε έχω εξετάσεις δια το ελεύθερο στον εαυτό μου να τρώει ότι να 'ναι τζιαι όσο νά 'ναι. Νομίζω εγίνηκα βόρτος!
Εν τζιαι τούτη η παγωταρία δαμέ κοντά στην πλατεία Γαρδένιας έχει κάτι παγωτά κόλαση! Μιλφέιγ, caramel and almonds, cookies and cream, απίστευτα πράματα. Τζιαι φανταστείται ότι εν είμαι τύπος που του αρέσκουν τα γλυκά. Βόρτος είπαμεν!




Νομίζω είμαι ερωτευμένος με την Cat Power!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

χάτε.. να τελειώσουν οι εξετάσεις τζιαι να αρκέψεις δίαιτα :P

Εν η αλήθκεια για την πάρτη της εγίνουμουν λεσβία. Εν σπουδαία. Τζιαι φάτσα τζιαι φωνή- τζιαι πο' ούλλα! ;)