Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

Της αγάπης την ουσία...

Σήμερα εξεκίνησα δκιάβασμα στη βιβλιοθήκη. Ανακοινωθήκαν τζιαι οι ημερομηνίες της εξεταστικής(wow!) τζιαι περιμένουμε τζιαι πρόγραμμα εντός των ημερών.
Κατά τα άλλα περνώ μια μουντή, θα έλεγα, περίοδο. Είμαι άνθρωπος που μου αρέσκουν γενικά τα μαύρα τζιαι τα γκρίζα, λατρεύω τα μελαγχολικά τραούδκια τζιαι γουστάρω τον χάλια καιρό, αλλά τούτο εν διαφορετικό. Βασικά άρκεψε να γίνεται όλο και πιο έντονη η απουσία μιας γυναίκας στη ζωή μου τζιαι είμαι σχεδόν σίουρος ότι τούτο φταίει. Που την άλλη όμως εν υπάρχει καμιά που να με τραβά ώστε να προσπαθήσω να κάμω κάτι. Τούτο εν κάπως ανησυχητικό.
Υπάρχει όμως η συμφοιτήτρια μου η Μιλησία. Την περασμένη εφτομά εκάμναν οι ομάδες μας δίπλα εργαστήριο τζιαι σε κάποια φάση είρτεν τζιαμέ τζιαι έπιαν μας κουβέντα με έναν συμφοιτητή μου περί εργαστηρίου. Εθυμήθηκα τις ώρες που εμάννευκα πάνω της μες τα αμφιθέατρα στο πρώτο έτος τζιαι έχω την στο μυαλό μου τις τελευταίες μέρες. Θα εμπορούσα να την ερωτευτώ παράφορα νομίζω, αλλά δυστηχώς έχει δεσμό.
Τέλοσπάντων πάω για ύπνο. Έχει δκιάβασμα το πρωί. Την καληνύχτα μου!

6 σχόλια:

Πρασινη νεραιδα είπε...

na vris mian mikri na poskoliesai, (pou leei ki o unshaved) giati arxise to paralirima nmzo!!
kata t alla, pos kimi8ikes?!

Μόχα είπε...

Κοίταξε να δεις. Ότι τζιαι αν συμβαίνει στη ζωή μου ο ύπνος εν ύπνος;p
Καλημέρα!

Πρασινη νεραιδα είπε...

μην εξαπτεσαι αγαπητε!
ο υπνος ειναι η καλυτερη ανακάλυψη εβερ!κι εγω μαζι σου! μετα ειναι το σεξ,ο ήλιος και η σοκολάτα (οχι απαραιτητα με αυτην τη σειρα....!)

MARINOS είπε...

χεχε!

Δύσκολα τούτα τα εμπλεκόμενα του συλ "αρέσκει μου, αλλά έχει δεσμό με άλλον" κλπ κλπ...

power!

Μόχα είπε...

Νεράιδα δεν είμαι καθόλου ευέξαπτος. Πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να με θυμώσεις;p
Μαρίνο ειδικά άμα εν το μόνο ενδιαφέρον πρόσωπο που βρίσκεις εδώ και καιρό!

Knight είπε...

Εγώ νομίζω να τη χωρίσουμε (που το δεσμό της)! ;p Αλλά εισηγούμαι μετά την εξεταστική σου, δύσκολο πράμα να γράφεις ερωτευμένος...
Εν κανεί που εγώ δυσκολεύομαι να διαβάσω... κανονικά!