Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2009

Graffiti, the art that is considered as a crime

Κατά την τρίτη τάξη του Γυμνασίου άρχισα να περνώ μια hiphop φάση στη ζωή μου. Φαρδιά jeans, φόρμες με κουκούλα τζιαι έτσι, άκουα ελληνικό hiphop(ΖΝ, ΤΧC, FFC μέχρι Active Member τζιαι άλλα low bap συγροτήματα) τζιαι άρκεψα να κάμνω graffiti. Μέχρι τζιαι breakdance εξεκίνησα να μάθω αλλά ήμουν ανεπίδεκτος μαθήσεως.
Οπως είπα ήταν μια φάση τζιαι στη πορεία έκοψα γενικά, εσυνέχισα το graffiti όμως. Που τη μουσική εκράτησα κυρίως τους Active Member, γιατί μεγαλώνοντας άρκεψα να προσέχω το στίχο τζιαι οι ανθρώποι τζείνοι(ή τζείνος) εγράφαν απίστευτα πράματα. Πλέον εν τους παρακολουθώ, αλλά κάποια παλιά τους κομμάτια συνεχίζω να τα ακούω.
Που το δημοτικό εξεχωρίζαν τα σχέδια μου στην τέχνη που τους άλλους, επέρναν μου μπορώ να πω. Κάποτε εσχεδίαζα τζιαι μόνος μου σπίτι. Έτσι, σαν να ήβρα την καλλιτεχνική μου διέξοδο στο graffiti.
Ήταν τζιαι η αίσθηση της παρανομίας, που το έκαμνεν ακόμα πιο ωραίο. Να πιέννεις σπίτι να τρίφεσαι με το σπίρτο(οινόπνευμα;p) για να μεν δει η μάνα σου τα spray πας τα shιέρκα, να ακούεις τον παραμικρό ήχο τζιαι να ξιππάζεσαι, να θωρείς το περιπολικό τζιαι να βουράς να χάνεσαι μες τα χωράφκια. Ωραίες εποχές. Μια φορά έππεσα τζιαι σκοτώθηκα θέμα τζιαι έshισα το παντελόνι μου. Ούτε θυμούμαι τι ψευκιές είπα της μάνας μου, θυμούμαι όμως ότι άρεσκεν μου πολλά τζείντο παντελόνι.
Έχει πάνω που ένα χρόνο να κάμω κάτι σε χαρτί τζιαι σε τοίχο έχει που το στρατό. Αφορμή όμως για να τα θυμηθώ τούτα ούλλα, ήταν όταν σήμερα στην βιβλιοθήκη σε μια κρίση βαρεμάρας και καλλιτεχνικής δημιουργίας, εσχεδίασα κάτι.





Ίσως να το συνεχίσω αύριο. Μεν σου πω να ξανακάμω σε τοίχο. Το Πολυτεχνείο εν γεμάτο τζιαι εν έχει καν μπάτσους!;p

11 σχόλια:

Πρασινη νεραιδα είπε...

please oxi panw sto politexnio!please!!


p.s. wraioi oi a.m.

Μόχα είπε...

Μάλλον θα εννοείς το παλιό Πολυτεχνείο εσύ κάτω στην Στουρνάρη έτσι?

Πρασινη νεραιδα είπε...

ne....
esi tin panepistioupoli??
eki kane oti 8es,exis tin adeia mou!

Ανώνυμος είπε...

ouaou, esheis talento pragmatika

na sou po tin alithkia tora en kapos pio organomenoi. ksero atoma pou kamnoun, je opote pao mazi tous thoro tous foroun gantia, fkalloun skopies ktl. ego an je tha ithela para polla na kamno, en mou polloperna. mono na grafo me spray mporo;) alla pote en etixe na vroume mpatsous.

apisteftos o stixos ton A.M.

Ανώνυμος είπε...

p.s. episis thavmazo polla ta erga tou bansky. prepei na ton ksereis logika

Ανώνυμος είπε...

*banksy :S

Μόχα είπε...

Πολυτεχνειούπολη βασικά. Η Πανεπιστημιούπολη είναι πιο πάνω Νεράιδα.
Τωρά που μου είπες για τούτον έψαξα να δω ποιος είναι. Κάποια που τα έργα του έξερα τα, τελικά, αλλά εν έξερα ότι εν δικά του.

Sike είπε...

αρέσκουν μου τα γκράφφιτι τζιαι οι γκραφφιτίστες! είμαι της άποψης ότι κάποια κτίσματα, όπως οι γέφυρες στο χάιγουέη, έπρεπε να ήταν ντίγκα στα γκράφφιτι, τζιαι νόμιμα, αν όχι επιχορηγημένα!

αρέσκει μου οι πρωτοβουλία κάποιων στη Λεμεσό να γκραφφιτέψουν κάτι τσίγκους για να ομορφύσουν τα εργοτάξια :)

τζιαι θέλω τζιαι ένα τοίχο με γκράφφιτι έσσω μου

Μόχα είπε...

Στο Λύκειο είχαμε καλές σχέσεις με ένα καθηγητή της τέχνης τζιαι με λεφτά του σχολείου εκάμαμεν κάποιους τοίχους.
Sike έννεν κακή ιδέα να το κάμεις στο παιδικό δωμάτιο;p)

Ανώνυμος είπε...

geia sou prama!
poio lykeio? tis Dasoupolis?

Μόχα είπε...

Καλώς όρισες grouptherapy! Όχι κατάγομαι από παραλιακή κωμόπολη(χωρκό βασικά αλλά ντάξει) της Κύπρου εγώ.