Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009

Happy birthday!!

Το blog σήμερα έκλεισε ένα χρόνο ζωής τζιαι πηέννοντας πίσω στις παλιές αναρτήσεις, καταλαβαίνω ότι δαμέσα γράφω άρκετα πράματα που ίσως να τα εξίαννα κάποια στιγμή. Όταν εξεκίνησα εν είχα κάτι στο μυαλό μου για το πως θα ήθελα να εξελιχτεί. Πλέον εν ένα είδος προσωπικού ημερολογιού τζιαι τούτον αρέσκει μου.
Τούτος βέβαια εν τζιαι ο λόγος που τον τελευταίο τζιαιρό οι αναρτήσεις έχουν φθίνουσα πορεία. Τούτη η περίεργη φάση που περνώ το τελευταίο τζιαιρό συνεχίζει τζιαι για πρωτη φορά, νομίζω, θέλω τόσο πολλά να πάω Κύπρο. Έχω την εντύπωση ότι που εννά πάω Κύπρο εννά φέρω τον νου μου τζιαι εννά 'βρω μιαν ισορροπία τζιαι ελπίζω να 'χω δίκαιο!
Την περασμένη εφτομά ήρτεν ένας φίλος μου που Κύπρο τζιαι δκυο νύχτες επήαμεν Μητροπάνο τζιαι Βίσση. Ντάξει ο Μητροπάνος εν ο Μητροπάνος. Εξανάπαμεν τα. Εννοείται ότι επροτιμούσα το περσινό πρόγραμμα τζιαι όι φέτος με την Πέγκυ αλλά άτε.
Η Βίσση όντως εν STAR, αλλά εγώ ενθουσιάστικα παράπανω με τους Μπλέ. Πολλά δυνατή η Τζώρτζια τζιαι ο κιθαρίστας κορυφαίος!
Η Μαριώ άλλη φάση στο Φασούρι όμως. Είπεν μας τα εξής κορυφαία: "Πού 'τανε ο νους σου πού 'τανε, πού 'τανε καραπούτανε", "Ένα αρχίδι και ένα μύδι κάνανε τον Αρχιμήδη", "Μάγκες όλοι στα γιοφύρια, μπάτσοι κλάστε μας τα αρχίδια". Μέσα σε τραγούδια τούτα. Ότι να 'ναι!
Αλλού έθελα να καταλήξω όμως. Η Ιερά Οδός τζιαι το Αθηνών Αρένα πρέπει ναν τα δκυο πιο μεγάλα κέντρα της Αθήνας τζιαι μιλούμαι ήταν τίγκα. Στο Μητρόπανο επήαμε Πέμπτη 'κόμα τζιαι μιλούμαι για 45-50 ευρώπουλα η κκελέ. Εν έτσι που περνά κρίση τούτος ο λαός τζιαι ούλλη μέρα παουρίζουν μες τα κανάλια? Γιατί άμα βρέξει-shιονίσει ο φραπές εν φραπές τζιαι τα μπουζούκια μπουζούκια πως να τα φκάλεις πέρα? Εκατάντησε να θεωρείται το μπουζούκι φυσιολογικό έξοδο δακάτω τζιαι όι πολυτέλεια σάμπου.
Όπως και να 'χει, να μου ζήσει το blog μου!!


2 σχόλια:

Avevaios είπε...

Να σου ζήσει τζαι χρόνια του πολλά τζαι εποικοδομητικά. Τζ' εγώ θέλω να πάω Κύπρο, αλλά όι τζαι τόσον. Για την Τζώρτζια έκαμε μου τζαι μένα πολλήν εντύπωση. Φο-βε-ρή! Μητροπάνον εν επήα φέτος αλλά λοαρκάζω να πάω σύντομα. Νομίζω ότι εν η μια μερίδα του κόσμου που εν έτσι με τα μπουζούκκια. Έσιει τζαι μιαν άλλη μερίδα που λογικά εν μεγαλύττερη, τζαι τούτοι παλεύκουν πραγματικά για να φκουν πουπάνω...

Μόχα είπε...

Ευχαριστώ να ΄σαι καλά! Μπορεί ναν ήμουν λλίο υπερβολικός, αλλά έθελα να θίξω την μερίδα τζείνη που ενώ δυσκολεύκεται να τα φκάλει πέρα, αρνείται πεισματικά να κόψει κάποιες πολυτέλειες.