Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2009

Τα playmobil μου είν' εξαιτίας μου κουτσά...

Έστω και λλίο καθυστερημένα Καλά Χριστούγεννα σε όλους! Όπως πάντα που είμαι Κύπρο έχω ελάχιστο ελεύθερο χρόνο έτσι ούτε δκιαβάζω ούτε γράφω. Γενικά εν γράφω τελευταία αλλά οκ.
Περνώ καλά. Τούτες τις διακοπές περνώ τες πολλά "οικογενειακά". Τα εισαγωγικά εν γιατί εν με την έννοια του στενοί φίλοι, ήσυχα βράδια, σε σπίτι, που συνήθως εν τζείνο που έχει και μωρό, γιατί έχω και φίλη με σχεδόν ενός χρονού γιό. Εν το μωρό μας;p
Η γενική στασιμότητα στη ζωή μου συνεχίζει να υπάρχει, αλλά υπάρχουν θετικά σημάδια για το μέλλον. Με το καλό να μπει ο νέος χρόνος και όλα θα φτιάξουν. Γιατί όπως λαλεί ο Φοίβος, "Τα playmobil μου είν' εξαιτίας μου κουτσά" τζιαι εν που μένα που εξαρτάται να μπούν πάλε ούλλα σε μια σειρά.

1 σχόλιο:

Πρασινη νεραιδα είπε...

δεν το ηξερα αυτο το τραγουδι.
ωραιος στιχος..

κι εμενα οι κυπριακες μου παρεες συμπεριλαμβανουν ΔΥΟ μωρα!