Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Ετοιμάζω ταξίδι

Ελοάρκαζα να διασχίσω τον Ατλαντικό για δεύτερη φορά στη ζωή μου αλλά τελικά δεν. Εκόψαν μας την NY οι καθηγητές γιατί εν η κρίση τζιαι εν πολλά τα λεφτά. Λες τζιαι εν τζείνοι που εννα πληρώσουν το υπόλοιπο που την επιδότηση της σχολής. Οι μισές τουλάχιστο σχολές του Πολυτεχνείου εννα παν, εμείς πουλλί. Θα πάμε Βαρκελώνη όμως.
Θα μου πείτε ήντα κλαίεις καλό? Ε γαμώτο. Άλλο να διασχίζεις τον Ατλαντικό τζιαι άλλο τη Μεσόγειο. Η Βαρκελώνη ήταν μες τα πλάνα μου αλλά όι για τωρά. Αφού έχεις επιδότηση πρέπει να την εκμεταλλευτείς να πάεις κάπου που εν δύσκολο να πάεις μόνος σου. Άσχετο πως εγώ εφάνηκα τυχερός τζιαι εξαναπήα.
Όπως τζιαι να 'χει σε καμιά 25αρκά μέρες πάω ταξιδάκι!! Έχει τζιαιρό! Ως τότε έχουμε δρόμο όμως. Η εξεταστική τελειώνει 3 τζιαι μετά δκυο εργασίες, με την τελευταία να έχει παράδοση 18 του Μάρτη. Ίντα καλά!




Ντάξει, οι ερμηνείες του Μικρούτσικου σε τούντο τραγούδι εν αξεπέραστες, αλλά ο κιθαρίστας εν πολλά δυνατός.

3 σχόλια:

Πρασινάδα είπε...

Καλές επιτυχίες στα μαθήματα τζαι καλά να περάσεις στην Βαρκελώνη!
Δυνατος ο Μάργαρης...αρέσκουν μου πολλά που παίζουν με τον Μαυρουδή κιθάρα...Τζαι η Ελένη Πέτα δυνατή!

Μόχα είπε...

Ευχαριστώ Πρασινάδα!

Ουφ! είπε...

καλή επιτυχία με τα μαθήματα.
ΝΥ μεγάλο δικό μου απωθημένο...
καλά να περάσεις στη Βαρκελώνη :-)

είδα Πέτα - Μάργαρη πριν κανένα μήνα. είναι απίστευτες οι μουσικές που βγάζει μόνο με μια κιθάρα, είναι απίστευτος!