Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Τελικά...

Εν μπορώ να πω ότι αρέσκουν μου οι μεγάλες αλλαγές. Αρέσκει μου να αλλάσω λλίο παραστάσεις, αλλά μετά να επιστρέφω πίσω στην ρουτίνα μου. Εν μπορώ έτσι απλά να αλλάξω την ρουτίνα μου. Μια μεγάλη αλλαγή, πρέπει να έχει τα ανάλογα κίνητρα τζιαι πάνω από όλα να είμαι σίουρος ότι θέλω να την κάμω. Τζιαι τωρά εν είμαι καθόλου σίουρος. Είμαι τζιαι σχεδόν σίουρος ότι εν θα το μετανιώσω να μεν την κάμω. Τελικά ίσως να μεν υπάρχει λόγος να το σκεφτουμαι τόσο πολλά. Οι προτεραιότητες μου τούντη στιγμή εν άλλες τζιαι τζείνες εν που πρέπει να τρέξω. Νομίζω εαποφάσισα...

2 σχόλια:

ρίτσα είπε...

μμμ

εσκέφτηκες το καλά νομίζω και ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία σου αποφάσισες

γκουτ.

Πρασινη νεραιδα είπε...

xaxa, tromero. to na rotas kai na apadas monos su ennow!

oute egw eimai ton allagwn, alla oute kai twn ekplixewn. einai o xaros mou...