Παρασκευή 8 Μαΐου 2009

Καλημέρα Ελλάδα σου μιλάει το thing!

Εψές ήταν η πρώτη έξοδος μου στην παραλιακή για τούτο το καλοκαίρι. Πραγματικά επέρασα πολλά ωραία! Ήπια εμέθυσα, εμίλησα στις μισές κοπέλες του club περίπου, με τις μισές από τις οποίες εχόρεψα τζι' όλας τζιαι έφαα τζιαι μια που τις πιο ωραίες χυλόπιτες της ζωής μου.
Ελαλούσαν την Μαρία-ναι είπε μου το όνομα της αλλά εν ήθελε να μου πει τίποτε παραπάνω- τζιαι ήταν παααααααάρα πολλά όμορφη. Όμορφη ήταν τζιαι η Φρειδερίκη τζιαι η Τίνα τζιαι η Έυα, τζείνη που το Ευτυχισμένοι Μαζί την σειρά, εν ξέρω το πραγματικό της όνομα, αλλά εν πολλά πιο ωραία που κοντά, της οποίας είπα τζιαι κάτι πολλά ανόητο μέσα στ' άλλα, "εγώ είμαι ο Αδάμ σου" ή κάτι haha;p Εξευτιλίστικα λλίο πόψε, εψές μάλλον, αλλά εδιασκέδασα το αφάνταστα.
Τζιαι ο Κλέφτης ερωτέυτηκε μια την ώρα που εφέφκαμε, της οποίας είπε μιαν εξίσου ανόητη ατάκα, κάτι σαν "Αγάπη μου απ' το δικό σου το κολάν, τα μάτια μου δεν ξεκολλάν", της οποίας ακολουθήσαμε το ταξί τζιαι τελικά μεινίσκει στην διπλανή του πολυκατοικία;p Αν και λλίον αρωστημένη κίνηση, τζείνη στο τέλος εχάρισεν του το όνομα της.
Περιττό να σας πω ότι τη μισή νύχτα ήμουν με shισμένο παντελόνι, κάπου κοντά στο τσουτσούνι μου, κάτι που έτυχε πάνω σε μια χορευτική μου φιγούρα τζιαι ακόμα πιο περιττό να σας πω ότι εν με επτόησε καθόλου! Ναι ήμουν λλίο άχρηστος;p
Τζιαι όι, εν είμαι ο τύπος που συνηθίζει να μιλά στις μισές κοπέλλες του club τζιαι εννοείται ότι εν επροέκυψε οτιδήποτε με καμιάν, γιατί εκτός των άλλων, είμαι τζιαι κάτι ρομαντικούλης. Το thing ζητά αγάπες κι έρωτες!
Anyways καλημέρααααααα!!!!

Ξέρω το ότι ο τίτλος του post εν πολλά άκυρος αλλά έφκηκεν μου χωρίς να το σκεφτώ τζιαι είπα να μεν τον αλλάξω.


Τζιαι το νέο αγαπημένο μου τραγούδι.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

thing gone wild!;p
amana mou mana mou jini pou to eutixismenoi mazi pezei na einai i pio sexy kalamarou pou eida potte. jina ta piercings tis panaia mou fkalloun nami! entometaksi en xoreutria je en je mazoreta tou panathinaikou, itan toulaxiston, en ksero tora.

Πρασινη νεραιδα είπε...

ειναι ακόμη μαζορετα, και ναι, συμφωνω ειναι οντως πιο ομορφη απο κοντα.
δεν μας ειπες, που στην παραλιακη?!

Μόχα είπε...

Πιο wild νομίζω εν εγίνετουν!;p
Νεράιδα Ακρωτήρι.

Μόχα είπε...

Το Candy Bar υστερεί πολλά σε σχέση με το Ακρωτήρι!