Σάββατο 2 Μαΐου 2009

Nothing special

Αφού δεν επροέκυψε τίποτε καλό για πόψε, επήα εαγόρασα ένα οικογενειακό nirvana cookies & cream τζιαι κάμνω διάλειμμα που τη τρίτη season Las Vegas παίζοντας poker στο facebook. Πιο πριν είδα τους ημιτελικούς του final4 πλωμένος πας τον καναπέ. Το λιώσιμο του thing συνεχίζεται τζιαι η Πανάθα πάει για το 5ο!
Εχτές όμως επήα σχολή! Είχαμε εκδρομούλα κατακρίβεια. Επήαμε στο Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Εκάμαν μας μια παρουσίαση για το Κέντρο, εμιλήσαν μας κάποιοι ανθρώποι πιο συγκεκριμένα για τον τομέα τους και είδαμε 2 εργαστήρια. Ήταν αρκετά ενδιαφέρον επίσκεψη τζιαι άκουσα κάποια πράματα που εν τα είχα καν υπ' όψιν μου. Σίουρα άξιζε το πρωινό ξύπνημα.
Το σώμα μου έχει μια τάση οτιδήποτε επιπλέον να το στιβάζει στην τζοιλιά μου. Μόνο τζιαμέ όμως! Σκέφτουμαι να ξεκινήσω kick boxing. Φαντάζουμαι εννάν πιο ενδιαφέρον που το γυμναστήριο. Πρέπει να γυμνάσω λλίο τούντο κορμί πάντως.
Το κωλοmusicplayer που έχω παίζει μόνο 30 δευτερόλεπτα που κάθε τραούι. Γαμιέται.

3 σχόλια:

Πρασινη νεραιδα είπε...

afto to extes pia sxoli! tosos en8usiasmos..
fadasu poso keros ixes na patiseis!
pelamos tuto to pagwto, ade k ime k se diaita!
xekina kick boxing, exw dei apo koda k einai tromero. alla exei poly ypoyla xtipimata (sini8os mites k aftia panw sto proswpo k i wmoi sto swma)

Μόχα είπε...

Εν έχω πολλά εργαστήρια τούτο το εξάμηνο και εν πολλοπάω. Το παγωτό εν κορυφαίο!

Πρασινη νεραιδα είπε...

nai, ki egw esti leei gia na min nio8w tipsis pou xanw ma8ima!