Κυριακή 26 Ιουλίου 2009

Summertime and the living is easy!?

Που τη μέρα που ήρτα Κύπρο μπαίνω σπίτι μόνο για να κάμω μπάνιο και να κοιμηθώ. Εν έχω χρόνο ούτε για να γράψω αλλά ούτε για να δκιαβάσω άλλα blogs. Παίρνω άδεια μέχρι νεωτέρας.
Τις πρώτες μέρες που ήρτα έκαμα ότι έμπορα για να χαλάσω την δημόσια εικόνα μου. Κάθε νύχτα άχρηστος της κοινωνίας. Επαράκαμα το λλίο αλλά εν πειράζει. Μια ζωή την έχουμε. Εξάλλου το ποτό κάποτε βοηθά. Πολύ αμφιβάλλω πως θα πήεννα να μιλήσω της κορούας με τα υπέροχα μάτια προψές, αν δεν ήμουν με τα ποτά μου.
Η εξεταστική επήε πολλά καλά. Με ένα καλό Σεπτέμβρη μπαίνω εντός πλαισίων που να μου επιτρέπουν να τελιώσω κανονικά. Πλέον άμα θέλω μπορώ.
Αυτά τα λίγα για τώρα. Πρέπει μα πάω να με δεί λλίο ο ήλιος γιατί το χρώμα μου ακόμα εν πολλά πίσω!


2 σχόλια:

the bastard; unshaved. είπε...

Έτσι, εν καλά να ξεσκάζουμε λλίο..

ρίτσα είπε...

εμείς εδώ θα είμαστε, γιου χαβ φαν

και να μιλάς στες κορούες!